HOTDOGKiemeltMarketing tanácsadás óradíjak: mennyibe kerül egy ilyen szolgáltatás?

Marketing tanácsadás óradíjak: mennyibe kerül egy ilyen szolgáltatás?

Az online jelenlét nélkülözhetetlen a sikeres vállalkozás érdekében. Korántsem mindegy azonban, hogy milyen minőségben érhetnek el a potenciális vásárlók, ügyfelek. A weboldal még nem garancia semmire. Nem véletlen, hogy a technikai SEO, a linképítés és PR cikk elhelyezés, valamint a tartalommarketing egyaránt fontos szerepet játszik a honlap felvirágoztatásában. Ugyanakkor tény, hogy az egyedi marketing terv készítése és kivitelezése alapvető elvárás a mai cégek részéről.

Ilyenkor kerül képbe a marketing tanácsadás, amely minden felmerülő feladatot megelőz. Az árak mellett azt is érdemes megvizsgálni, hogy milyen minőségű szolgáltatást kapsz a pénzedért, hiszen ezen a Google jóindulata, weboldalad előkelő helyezése és az értékesítési mutatók alakulása is múlhatnak.

Sebesség, struktúra, reszponzív design

A tapasztalatok azt mutatják, hogy nagyon nem mindegy, milyen a kiinduló állapot. A működőképes weboldal alapvető elvárás a cégek részéről, de a siker a keresőmarketing mellett a site sebességétől, a reszponzív webdesign-tól, a struktúrától, az aloldalaktól, vagy például a képek címkéitől is függ. Mindegy, hogy a nulláról indítanál oldalt, vagy a már meglévőt ráznád gatyába, az árakon biztosan megmutatkoznak a rá fordított munkaórák.  Ez is befolyásolhatja a marketing tanácsadás árát.

Főszerepben a minőségi tartalommarketing

Ha a felhasználói oldalról közelítjük meg a témát, akkor egyértelműen elmondható, hogy az online tartalommarketing kiemelt jelentőséggel bír. A releváns kulcsszavak alapján tartalmi terv kerül elkészítésre, s akár a már meglévő szövegeket is érdemes profin, kulcsszavakra optimalizáltan átírni. A teljesen új tartalmak főként a blog írásában és a termékleírások elkészítésében játszanak központi szerepet.

Egyéni megoldások, elérhető eredmények

A keresőmarketing tanácsadás keretein belül egyéni megoldások születhetnek, és saját elképzeléseid alapján alakítható a weboldal. A cégedről közvetíteni kívánt kép egyaránt fókuszba kerül mind a tartalommarketing, mind a közösségi média felületeken megosztottak kapcsán. A tartalmi és a technikai SEO mellett természetesen az ún. „off-site”, azaz külső SEO mellett sem érdemes elmenni. Ez a linképítés és az online PR segítségével támogatja weboldalad hatékonyabb működését, könnyebb elérhetőségét.

 

KAPCSOLÓDÓ ÍRÁSOK

Legnépszerűbbek