Ti most a HotDog Segítség magazinját olvassátok :) Jobb oldalon találjátok a kérdéseket és a válaszokat, témák szerint csoportosítva. Ha valamit nem értenétek továbbra sem, kérlek keressétek az Ügyfélkaput és tegyétek fel a kérdéseiteket ott!
 
Hová tűntek a videók?
Hová tűntek a szavazások?
Hová tűntek a kisállatok?
Hová tűnt a fórum?
Hová tűnt az ismerkedő?
Hová tűntek a pontjaim?
Hogyan változott a fotóalbum szolgáltatás és mi lett az egyedülálló képeimmel?
Hová tűntek a haverjaim?
Hová tűntek a közösségi játékok?
Hová tűntek a zenekarok?

Miért változott meg a profilom?
Hogyan tudom az inaktivált profilomat visszakérni?
Mi lett a profil rakétákkal és miért lett kevesebb profil szavazatom?
Mik azok a profil akciók?
Mit jelent, hogy hozzám hasonló valaki? Illetve hogy lehet, hogy 100%-ig hasonlítok valakire, amikor a régi HotDogon nem volt megadva semmi érdeklődési kör?
Mik azok az ikonok az érdeklődési körök dobozban?
Hová tűntek az egyes jelvényeim?

Mi az a hírfolyam?
Miért publikus a hírfolyam?
Kik azok a követők?
Mi a különbség az értesítő és a hírfolyam között?
Mi a különbség az ismerősök és a követők között?
Miért pörögnek a fix láblécben jelzések és hogy tudom őket törölni?
Hogyan tudok valakit követni?
Hogyan tudok valaki eseményéhez a Hírfolyamon hozzászólni?
Hogyan tudok valakit blokkolni, hogy ne jelenjen meg a hírfolyamomban?
Milyen eseményről érkezik jelzés a Hírfolyamomba?
Milyen eseményekről érkezik jelzés az értesítőmbe?
Hol találom az értesítőket? Hogy tudom törölni őket?
Milyen események jelennek meg a HotDog nyitóoldali „Mi történik a HotDogon” dobozban!

Miért változott meg a magazinom?
Miért nem működnek a CSS kódjaim?
Hová tűntek a társtulajok / társszerzők a magazinoknál?
Hogyan változott a profil/magazin/blog helyezések számítása?

Mi az a power user és miért jó nekem?
Milyen fizetős szolgáltatásokat vehetsz igénybe a HotDogon és hogyan?

Hogyan moderáld a körkérdésed?
Mi történhet, ha sokszor kitiltanak a körkérdésekből?
Hogyan lehetek mester vagy troll?
HotDog.hu

1037 Budapest, Seregély u. 11.

Ügyfélszolgálat: javasoljuk az ügyfélszolgálati oldal használatát a http://www.hotdog.hu/ugyfelszolgalat címen, de ezen az e-mailen címen is kapcsolatba léphetsz velünk:


 
Alapító:
Vidó Viktor [retek]

Szerkesztő, moderátor és ügyfélszolgálati koordinátor:
Babicz Anett [zakkant]

A portál készítésében közreműködtek:

Fejlesztő: Mito
Arculat: Fehér Tamás
Logó, arculati terv: Thébesz Gábor www.pixofil.hu
Hirdetésfelvétel: office@dynamobp.hu


KIADÓI INFORMÁCIÓK

Kiadja a Dynamo Online Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
1025 Budapest, nagybányai út 92.
Tel.: 06 (1) 5555-920
Fax.: 06 (1) 5555-910

Felelős kiadó: Dévényi Balázs, ügyvezető igazgató
Informatikai háttér és fejlesztés: Plex Online Informatikai Szolgáltató Kft., http://plex.hu/
A chat használatára ugyanúgy vonatkoznak a Felhasználási Feltételekben és Tartalmi Szabályzatban leírtak, mint a HotDog egészére. Ezeket kérjük itt is betartani. A politizálás, a másokra nézve sértő megjegyzések, a gyűlöletkeltés, szexuális szolgáltatás nyújtása, a gyermek-és fiatalkorúak fejlődését károsan befolyásoló illetve pornográf, vagy egyébként közerkölcsbe ütköző chat-magatartás akár videochat formájában, akár írásban, akár képek vagy linkek beillesztésével TILOS és azonnali kitiltás jár érte.
Kedves Tagok,

Az utóbbi időben megszaporodtam azon profilok száma, amiket csak abból az okból hoztak létre illetéktelenek, hogy más tagok körkérdés válaszait leminősítsék. A körkérdéseknél a lepontozás átment személyes sértegétések színterévé és ez bomlasztja a közösséget. Az ilyen tagoknak nincs helye a rendszerben.

A felhasználási feltételek értelmében, illetve a moderálási szabályzatunk alapján megkérünk mindenkit, hogy a tartsátok be felhasználási feltételeinket, és viselkedjetek megfelelően. A direkt lepontozás a körkérdés oldalon a jövőben szankcionálást von maga után! Attól, hogy valakinek személyes problémája van egy másik userrel ennek nem eszköze a lepontozás. Ha felmerül a konfliktus, az Ügyfélszolgálat készségesen segít ezt kezelni, de az oldal pontozási eszköze nem hivatott ezt elősegíteni, hiszen csak elmérgesíti a helyzetet.

Több olyan renitens tag van/volt, aki nem megfelelően használja/használta ezt a funkciót. Vannak akik többszörös figyelmeztetés ellenére is folyamatosan másokat piszkálva küldték válogatás nélkül a hozzászólásokra a negatív jelzést. Ezeket a tagokat figyelmeztettük, illetve több tagot eltávolítottunk a rendszerből, mert nem tartották be a kéréseinket és személyes bosszújukra használták a HotDog funkcióját.

A körkérdések arra szolgálnak, hogy kultúráltan beszélgessenek a userek, és segítsék egymást. A jövőben moderátoraink fokozottan figyelik a körkérdéseket és az oda nem illő kérdéseket törlik a rendszerből, illetve átkategorizálhatják a kérdéseket.  Továbbá törlésre kerülnek azok a körkérdések is, amik másokat sértenek és személyeskedés céljából hozták létre.

Az, hogy a körkérdésnek van egy minősítő funkciója (rossznak ítélek egy körkérdésre adott válasz gombot) nem szándékozunk beszüntetni, de a jövőben figyelni fogjuk, hogy ki és hányszor szavaz egy userre negatívot! Aki egy nap elhasználja az összesen adható 10 mínuszolását egy tagra azt figyelmeztetjük. 2 figyelmeztetés után a rendszerből pár napra kitiltjuk. Kérjük tartsátok be a szabályokat, a ti érdeketek is.

Szeretnénk ha a körkérdések oldal újra a beszélgetések színtere lenne, nem az egymás sértegetésé! Kérjük segítsétek munkákat azzal, hogy megfelelően használjátok a funkciót!

Ajánljuk a következő cikkeinket átolvasásra:
 
Újra működik a HotDog Cset, amit a beérkező leveleitekből tudjuk, hogy sokan vártatok már :) Mint tudjátok a HotDog.hu új tulajdonosnál van, ezért a cset átszervezése zajlott az elmúlt 2 hétben. Az eddig megszokott szobák megtalálhatóak a CHAT menüpontban.
Tooltip szövege ide jön

Legalább 3 karaktert írj be a kereséshez