Versenyhelyszín időjárása

Spanyol Nagydíj programja

2017.05.12.
10:00-11:30 1.szabadedzés
14:00-15:30 2.szabadedzés


2017.05.13.
11:00-12:00 3.szabadedzés
14:00-15:00 időmérő edzés


2017.05.14.
14:00-16:00 verseny


Pitboard

 

 
Jelmagyarázat
P: csapat világbajnoki helyezés (pont)
Haa: Haas
+# ponthátrány
SAU: Sauber
-#: pontelőny
GP:hátralévő nagydíjak száma

Motoregységek

egység Hulk   Jo
ICE 2 2
TC 2 2
MGU-K 2 1
MGU-H 2 2
ES 1 1
CE  2 2

ICE: belsőégésű motor
TC: turbófeltöltő
MGU-K: kinetikus energiavisszanyerő
MGU-H: hőenergia visszanyerő
ES: akkumulátor
CE: központi vezérlő


(2017-ben maximum 4 motoregység szerelhető be büntetlenül)

Csapat közösségi oldalai

2017-s évi tesztek

Évközi tesztek

Pirelli-teszt
május 16-17.
Barcelona

augusztus 1-2.
Budapest

Év végi teszt
november 28-29.,
Abu Dhabi

Palmer aggódik az autója miatt Kína előtt
Jolyon Palmer, a Renault brit versenyzője igencsak aggódik az autója miatt a Kínai Nagydíj előtt.

Az elmúlt hétvégén rendezték meg az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat, ami nem sikerült túl jól Palmer számára, ráadásul az autóját is csúnyán összetörte a futam előtt. Ez pedig hatással lehet a Kínai Nagydíjára is, mert lehetséges, a gép még mindig nincs 100%-os állapotban.
 
Palmer a Motorsport.com kérdésére elmondta, kissé aggódik a folytatás miatt, de bízik a Renault szakembereiben, akik mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy a csomag „hibátlan” legyen Sanghajra.
 
„Nyilvánvaló, hogy a pénteki balesetemmel sok alkatrészt ki kellett cserélni az autón. Egyszerűen csak meg kell győződnünk arról, hogy minden úgy fog működni, ahogy kellene. Bízom a srácokban, hogy meg fogják tudni csinálni, mert tapasztaltak, és tudják, hogy mit csinálnak.” – tette hozzá Palmer, aki nem akar aggódni emiatt.
 
Palmer az első szabadedzésen a sebességváltóval küszködött, majd délután jött az autótörés. A Q1-ben pedig az üzemanyaggal kapcsolatos gondok miatt esett ki. Csak egy köre volt az ultra-lágy gumikon, így esélye sem volt a Q2-re.
 
A brit elárulta, volt pár aerodinamikai hiányossága is, amik azonban nem jelentettek súlyos gondokat, de a leszorító erő nem volt 100%-os a problémák miatt. Az időmérőn pedig rengeteg üzemanyag volt az autóban a másik gond kapcsán.
 
Nico Hülkenberg a másik Renault-val majdnem pontot szerzett, de a nullázás ellenére a francia gyártó bizakodó lehet, mert sokkal erősebbnek tűnnek, mint tavaly.

forrás: gp-live.hu 

Információk

The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

(Kötelező) gumiválasztás
a Spanyol Nagydíjra





Büntetőpontok
 
Nico Hülkenberg
Összesen: 4
2: előzés virtuális biztonsági autós fázis alatt a Kínai Nagydíjon
Lejár: 2018.04.09.
2: előzés biztonsági autós fázis alatt a Kínai Nagydíjon
Lejár: 2018.04.09.


Jolyon Palmer
Összesen:7
2: gyorshajtás sárga zászlós szakaszon az Osztrák Nagydíj időmérő edzésén
Lejár: 2017.07.02.
2: ütközés okozása az Abu Dhabi Nagydíjon
Lejár: 2017.11.27.
3:gyorshajtás sárga zászlós szakaszon a Kínai Nagydíj időmérő edzésén
Lejár: 2018.04.08.

(12 pont után futameltiltás)

Üzenőfal

Fotók

Tooltip szövege ide jön
Close

Legalább 3 karaktert írj be a kereséshez