Versenyhelyszín időjárása

Kínai Nagydíj programja

2017.04.07.
04:00-05:30 1.szabadedzés
08:00-09:30 2.szabadedzés


2017.04.08.
06:00-07:00 3.szabadedzés
09:00-10:00 időmérő edzés


2017.04.09.
08:00-10:00 verseny


Pitboard

 
Jelmagyarázat
P: csapat világbajnoki helyezés (pont)
TR: Toro Rosso
+# ponthátrány
SAU: Sauber
-#: pontelőny
GP:hátralévő nagydíjak száma

Motoregységek

egység Hulk   Jo
ICE 1 1
TC 1 1
MGU-K 1 1
MGU-H 1 1
ES 1 1
CE  1 1

ICE: belsőégésű motor
TC: turbófeltöltő
MGU-K: kinetikus energiavisszanyerő
MGU-H: hőenergia visszanyerő
ES: akkumulátor
CE: központi vezérlő


(2017-ben maximum 4 motoregység szerelhető be büntetlenül)

Csapat közösségi oldalai

2017-s évi tesztek

Évközi tesztek
április 18-19.
Bahrein

augusztus 1-2.
Budapest

Év végi teszt
november 28-29.,
Abu Dhabi

Hatalmasat szakíthatott az FIA az F1 eladásával
A Nemzetközi Automobil Szövetség maga is részvényes a Forma-1-ben, a sportág többségi tulajdonjogainak átvételével pedig igencsak megsokszorozódott a részesedés értéke.

A sportág szabályozó testületeként a Nemzetközi Automobil Szövetségnek is jóvá kellett hagynia a Liberty Media F1-es szerepvállalását, melyre nemrég különösebb meglepetés nélkül sor is került. Az már korábban is köztudott volt, hogy az FIA még ha nagyon kicsit (egy százalékot), de maga is birtokol valamilyen részesedését a száguldó cirkuszban, melyre még 2013-ban tett szert. A szövetség az akkori legfőbb részvényestől, a CVC Capital Partnerstől 500 ezer dollárért vásárolta meg a részvényét, az F1i.com információi szerint azonban hatalmas összegre tehetett szert a Liberty Media beszállásával.
 
A cégcsoport ertékbecslése alapján az az egy százalék, amely anno 500 ezer dollárba került, ma már 80 millió dollárt ér, azaz nagyjából a 160-szorosát. Az Nemzetközi Automobil Szövetség Etikai kódexe kimondja, hogy „Az FIA résztvevői, valamint a harmadik fél tevékenységei nem szabad, hogy lehetővé tegyék a létező, vagy potenciális érdekütközéseket.” 2013 előtt az FIA nem azért nem akart részvényes lenni a sportágban, hogy engedelmeskedjen az Európai Unió által ezzel kapcsolatos törvényének.
 
A Forma-1 új vezérigazgatója, Chase Carey úgy véli, hogy ezek a lépések nem az ő hatáskörébe tartoznak. „Nem vettem részt benne, és nem is lenne értelme olyan dolgokat vizsgálni vagy megítélni, melyek azelőtt történtek, hogy én ide jöttem volna” – nyilatkozta az amerikai az ITV News-nak. „Nem voltam a folyamat részese, ezért olyat kérdeztek tőlem, amelyre nem volt befolyásom. A tulajdonukban volt a részesedés, és tisztességes összeget kaptak érte. Az én tapasztalatom velük még csak néhány hónapos, a sportágat viszont igazságosan, és pártatlanul irányítják.”


forrás: formula.hu

Információk

 
The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.


(Kötelező) gumiválasztás
a Kínai Nagydíjra





Büntetőpontok
 
Nico Hülkenberg
Összesen: 2
2: indokolatlanul lassú vezetés a Kínai Nagydíjon
Lejár: 2017.04.17.


Jolyon Palmer
Összesen:4
2: gyorshajtás sárga zászlós szakaszon az Osztrák Nagydíj időmérő edzésén
Lejár: 2 (2017.07.02.)
2: ütközés okozása az Abu Dhabi Nagydíjon
Lejár: 2 (2017.11.27.)

(12 pont után futameltiltás)

Üzenőfal

Fotók

Tooltip szövege ide jön
Close

Legalább 3 karaktert írj be a kereséshez